viljan är min sanna vän

Har inte bloggat sen i fredags fyskäms! men jag skrev ett jätte långt inlägg i lördags men mitt internett cpa sig precis när jag tröck på publicera -_- .
Iaf så hade vi middagen mycket trevligt. Men det blev ingen bio för platserna var slut. så vi gick i söndags istället för då bjöd mammsen&pappsen oss :) . I lördags var jag med Rosita&co. Åkte därifrån runt 02:00 kanske och var hemma runt halv 4. eller rättare sagt hemma hos mattias då! :) .

Idag har jag varit i skolan och det har varit mycket trevligt. alltid lika kul det.
Fast jag låste in mig på toan! usch det var inte kul. jag fick verkligen panik för att jag inte kom ut.
Stackars mig!

nej nu ska jag göra lite spanska läxa hade jag tänkt för att imponera på min lärare Torun!
Puss&Kram
Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0