sjukelisjuksjuk

Som rubriken säger så är jag sjuk. Ovanligt? nej. Så det blir ingen utgång för mig denna kväll tyvärr , såg lite framimot det men de får bli en annan gång känner jag. Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Var hos Mini ett tag vi bakade en kaka typ , sen gick jag till mattias men somnade i hans säng, så social är jag! sen skulle jag hem och äta. och nu sitter jag här och gör absolut ingenting. lyssnar på musik och tar det lugnt. Mattias kanske kommer senare om han inte drar iväg någonstans. Och nej vi har ingen paus längre :) .
Det får mitt inlägg avsutas med.

puss&Kram
Ida

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är lika snygg som ett tvättat golv

2009-09-13 @ 09:26:48
Postat av: michelle

du är lika ful som ett otvättat golv

2009-09-13 @ 14:27:00
URL: http://michelleochnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0