sjuk?

Jag mår illa! :(
Kanske var de den där jävla kaffe latten alltså , usch på den isåfall. Fast dom senaste dagarna har jag mått illa och haft ont i huvudet och jag ska få min mens men får den inte .. Gravid..? Vem vet! nejdå det tror jag inte att jag är, har faktiskt skött mina piller den här månaden eftersom det som hände i sommras inte ska hända igen.. Det tar vi en annan gång! Plus att jag faktiskt redan saknar Bobo, kanske för att jag inte pratat med han på hela dagen för han inte har några batterier och är påväg ner till skåne just nu skulle jag tro. Han skulle smsa när han hade batterier igen :). varje gång jag får sms hoppas jag det e ifrån han, konstigt att man kan sakna en människa efter att inte träffat hon/han på 2 dagar. men jag e ju van att se han varje dag så det kanske ändå inte e så konstigt. Jaja jag ska inte trötta ut er genom att prata om min saknad till han. haha.

Puss&Kram
Ida


Love yaah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0