Paus

24 timmar har gått sen jag skrev sist. Mycket har hänt. Gick ut på en promenad med mini igår sen satte vi oss på vårt vanliga ställe och bara pratade. Sen gick jag och mötte mattias i älvsjö , gick hem till han en snabbis sen till mig. hade saknat han väldigt mycket! vi hade de bra tills idag.. Orkar inte dela med mig av hela mitt liv här men vi har en paus. Känns riktigt jobbigt faktiskt. mitt egna val men ändå jobbigt. han kan göra vad han vill nu.. han kan knulla vilken tjej han vill och jag har inget att säga till om. känns ju toppen! men mitt val som sagt så jag får väll stå ut med att han kommer tappa känslorna för mig..
Orkar inte skriva mer, orkar inte gråta mer, orkar inte leva mer.

Kommentarer
Postat av: Filla

Du är stark och du klarar det här ida!

hör av dig om det är nåt, oavsett vad.

2009-09-08 @ 19:46:08
Postat av: michelle

vårda ditt ordspråk :)

2009-09-08 @ 22:04:08
URL: http://michelleochnathalie.blogg.se/
Postat av: Emilia, mattes syster

Hoppas det löser sig med tiden och att det blir ni igen (: För matte är en bra kille trots att han är dum i huvudet ibland och gör inte så smarta saker :) Tro mig, han gjorde det inte för att såra dig. Han är bara lite efter i huvudet och tänker bara på sig själv i vissa situationer. Sån är han, tråkigt men sant.

2009-09-10 @ 00:16:03
URL: http://emilialauren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0