it is love

jag vet att jag inte uppdaterade bra igår men jag åkte som sagt och mötte upp Rosita sen åkte vi in till stan. Efter stan åkte vi till gullmars där Ted hämtade oss med bilen och skjussade oss till Patric. Vi tog det lugnt hemma hos patrik , lyssnade på musik och låg i hans säng typ. På kvällen drog vi oss mot hökarängen där de var fest. Hände väll egentligen inget speciellt där heller. runt 2 - halv 3 började vi röra oss hemmåt. Jag skulle hem men Ted och Rosita tjatade att jag skulle sova hos dom så jag gick av i skärmarbrink men ändrade mig senare och tog tuben till slussen och sen vidare mot TP och buss därifrån, så var hemma runt halv 4 någongång. Ja det var väll min lördags kväll det :).

Puss&Kram
Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0