Im tired

Min data är på väg att dö igen.. Och garantin gick ut för cirkus 4 dagar sen och det suger kuuuuuuuk! Det innebär att jag kommer få ta in den gammla stora datan i mitt rum och de kommer bli så jobbigt och fult så nu e jag ledsen. Plus att jag hatar när der regnar ute för då knastrar det i min vägg och det är skit irriterande för då kan jag inte sova! Och inatt kommer jag inte heller ha någon som håller om mig tills jag somnar utan jag får sova själv. Ja som ni märker verkar inte mitt humör vara något bra , men vet ni? det är det. Konstigt nog.
Detta inlägget blev väldigt konstigt känner jag. Ska snart krypa ner under täcket och försöka sussa.

Sov gott!!


vad gör jag??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0