Im back!!

Tro det eller ej! , jag ska försöka börja uppdatera varje dag nu. jag känner att jag saknar bloggen lite faktiskt.
Det har hänt rätt så mycket sen jag skrev sist , Jag har blivit gravid och hoppat av skolan..

HAHA eller inte! nejnej utan allt är väll som vanligt kan man säga :).
Idag har jag gått i skolan, Jag kom in i brännkyrka sam-beteende och jag diggar min klass till 100% så det känns bra. Mer än så har jag inte gjort idag somnade en stund efter skolan sen gick jag och badade i badkaret.
Just nu sitter jag och kollar på hockey , sverige-ryssland. Det står 3-3 Hejja sverige!!
Nu ska jag kolla runt på andra bloggar. ha det bra!

Puss&Kram
Ida

bild från i sommras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0