det är bra nu

Mår bättre nu. Och det känns väldigt bra. Idag är det fredag och jag gick inte till skolan idag för det vägrar tydligen min mage! tänker inte gå in på detaljer! HAHA. Men iaf, ikväll e jag och mattias bjudna på middag kan man väll säga. Hos lovisa. Så vi ska ha en liten parmiddag där sen ska jag och mattias på bio så jag ser framimot ikväll och jag hoppas verkligen min mage ger sig snart! Får ligga i sängen nu och försöka vila den och hoppas på att den ska bli bättre!

Puss&Kram
Ida

snart 7 månader med dig älskling.
dom bästa månaderna i mitt liv.
vet att vi haft det jobbigt sista tiden men nu e allt bra.
och jag älskar dig verkligen fullt ut nu.
svik mig inte nu snälla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0