Stockholm!

Nu vill jag verkligen hem! Det ändå jag gör här är att tänka och det är inte bra! Jag blir sur på vissa även fast dom inte gjort något utan det är det att jag målar upp en bild i mitt huvud som jag inte vill ska hända sen tänker jag att det säkert kommer hända och då blir jag sur, fattar ni? Jaja det är komplicerat. Och så har jag ont i huvudet och det gör inte saken bättre, så just nu vill jag bara gråta och rymma tillbaka till stockholm men det är svårt när jag är 10 mil från närmaste flygplats.. Alla hemma i stockholm har väl glömt bort mig nu också. Okej nej nu får jag sluta vara så negativ och se det positiva i att vara i skogen. Det kanske finns personer som saknar mig när jag är här, vi får väl hoppas på det. Jag saknar iallafall ganska många och jag har bara varit här i typ en och en halv dag, menmen sån är jag! Nu kanske jag ska gråta lite , nej jag skoja jag ska kanske sova så vi hörs imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0