Sjuuuk

En sak som alltid händer när jag e sjuk är att jag drömmer jätte mycket under nätterna och att drömmarna ofta är konstiga. Som inatt drömde jag att några hotade att döda mig så hela min familj var tvungna att byta identitet och jag fick absolut inte prata med någon på båten vi skulle åka. Men jag träffade en jätte trevlig kille på båten och frågade om jag kunde få hans nummer så att jag kunde ringa när allting hade lugnat sig. Sen drömmer jag att jag är i något hus någonstans med jätte mycket människor och det är vinter ute. Så skulle vi gå till en annan stuga och det slutar med att två barn trampar på minor så deras ben sprängs bort. Sista drömmen handlade om killen i den första drömmen, Vi var ute och åkte snöskoter fast sen så var det tydligen Mattias jag åkte snöskoter med. 
Fast det läskigaste av allt var att när jag lite tidigare i morse kollade igenom några bloggar så kollar jag in en killes blogg och han ser exakt ut som han i min dröm! Och jag har aldrig tidigare kollat på hans blogg..


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du gå för linje i brännkyrka? :)

2009-05-17 @ 15:18:36
Postat av: Ida

Beteende :)

2009-05-17 @ 18:53:19
URL: http://aabsolutidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0