My bloody valentine

AIK vann såklart! Och jag höll på att bli nerslagen .. av en aikare! Fråga mig inte varför hon var ju bara sjuk i huvet och dubbelt så gammal som mig typ. MOGET.
Efter matchen mötte jag Mattias i älvsjö sen gick vi hem till mig och sov.

Idag var det skola och det började med en svenska lektion och sen håltimme i 3 timmar , faktiskt ganska najs. Den här dagen är allt faktiskt bra , jag fick reda på att jag har VG i engelska! Wohoo. Och jag ska gå på bio med Mattias senare ikväll det ska bli trevligt (:  . Vi ska se My bloody valentine en skräckis som är 3D , Fatta vad coolt.
Iaf sen kom jag hem och sen mötte jag Lovisa och Efkan och var med dom ett tag. Jag och Efkan satt och mobbade Lovisa lite , Förlåt! Och han klagade på att jag tänkte för mycket!

Och imorgon blir det troligtvis grillning med massa folk
Snart dör batterier på datorn och jag orkar inte hämta laddaren så vi hörs kanske senare ikväll eller imorgon.

Puss&Kram
Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0