Mjaaooouw

Vaknade upp brevid Mattias idag igen , alltid lika mysigt. Fixade mig till skolan sen var det nationella i matte. Alltid lika härligt det med.. Vad ska man säga , det gick bättre än det första nationella i matte iallafall. Sen flöt dagen på tills det kom till lunchen då jag började må illa och höll på att spy för er som är intresserade. Somnade i caférerians soffa på lunchrasten med musik på högsta volymen i öronen. Vaknade innan vi började men gick hem då för att jag fortfarande mådde piss. Direkt när jag kom hem la jag mig under täcket och sov, när jag vaknade hade jag 8 sms , får man inte sova eller? hahah.


Självklart ska man bli fottad när man sover också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0