Jag är inte död

Nej hörrni jag dog inte i luleå utan min mobil räkning blev så hög så jag förbjöd mig själv att gå ut på internet.
Igår kom jag ju hem , först träffade jag Mattias sen skulle han iväg och träffa sina kompisar så då ville Gino att jag skulle komma ut så jag var lite social med han, markus och Daniél. Senare på kvällen åkte jag och mötte Lovisa i TP och sen gick vi hem. Mattias kom tillbaka till mig runt halv 1 och båda två däckade typ direkt.

Idag har jag varit inne i stan och letat balskor och fan att jag ska ha så stora fötter! Kate fick med sig världens finaste skor och jag e så jävla avensjuk medans jag fick med mig ett par oranga som jag inte alls tycker om men Lovisa&Kate tyckte dom passade på mig så det e ju tur det.  Jag och kate åt även lunch på Sandy's , mumsigt !
Sen åkte jag hem och var med Lovisa ett tag och nu väntar jag på att Mattias ska komma.

Imorgon är det ju friluftsdag eller vad det heter och planerna var att jag och Lovisa skulle ta moppen dit, men eftersom min CP bror ska vara så CP och ta ena hjälmen när han inte ens behöver den så blir det inte så , utan vi får åka buss med skolan istället , snaaark!
Nej nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Tv.

Puss&Kram
Ida 

Stockholmstönt uppe i norrland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0