It´s a no

jag föddes: 28 oktober 1993
tycker du om någon just nu: Japp
gröna eller röda äppeln: Gröna tack
vem ringer du när du är arg eller ledsen: Brukar oftast hålla allt för mig själv tyvärr
vilken tid gick du upp idag: Vid 9
har du sovit i din egna säng inatt: japp
har du sovit ensam inatt: nej :)
har du strumpor på dig nu: nej
vart vill du bo när du blir stor: sthlm
är det okej att gråta: ja då
när grät du senast: Hm , det kommer jag inte ihåg
vilken årstid tycker du bäst om: Sommar :)
vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa!!
vill du gifta dig: Det beror på
vill du ha barn: ja tack
solar du ofta: på sommaren ja
är du bra på att laga mat: Ibland
vilken är din favorit smak på glass: choklad
bor dina föräldrar tillsammans: aa
är du morgon eller kvällsmänniska: det varierar
vilken ögonfärg har du: blågröna
vilka hårfärger har du haft: Blondt,Rött,Brunt,Svart
har du någon gång gråtit dig till sömns: ja
är du beroende av något: näe
vad gör du på helgerna: Umgås med vänner
brukar du bädda sängen: ja
har du kysst någon under den senaste veckan: japp
vad var det senaste du sa: Det kommer jag inte ihåg
vem kramande du senast: Gino
saknar du någon nu: nja
vem ringde du senast: Pappa
var du glad igår: jaaa
sminkar du dig: ja när det behövs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0