I got a new TV

Gårdagen var väldigt trevlig , åkte först och träffade Rosita sen träffade vi George&Clive , jag var inte så social för jag somnade i Clives säng förlåt men jag hade nästan inte sovit någonting den natten för att en viss person tog mitt täcke och all plats! hahah. Senare åkte jag och mötte Lovisa i liljeholmen och vi åkte till bredäng sen gick vi till mälaren och träffade lite trevligt folk. Satt där rökte vattenpipa, tände en liten egen eld och så. Sen avslutades kvällen med mat på donken.
Nu till rubriken , när jag kommer hem ser jag att jag fått en ny tv wihuu! så nu har jag också alla kanaler, så det blir ingen utgång idag haha , nej då men jag orkar faktisk inte göra något speciellt just nu även fast det är fint väder, just nu sitter jag och kollar på guldkompasen på canal+ , trevlig film detdära haha.
Nu ska jag förtsätta kolla på tv så hörs vi kanske senare.

Puss&Kram
Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0