Helgen

Har inte bloggat på hela helgen jag vet. Så nu tänkte jag berätta lite om den.

Fredag; Gick hem till Lovisa , dit kom trevligt folk och vi satt och rökte vattenpipa och snackade och hade det allmänt trevligt. Gick därifrån kanske runt 00:00-00:30 . Sen kom Mattias och Zacke till mig , vi hade det trevligt och dom hade korvkrig , inte lika najs. Vi somnade sen drog Zacke runt 09:00 och jag och Mattias fortsatte sova.

Lördag; Jag och Mattias vaknade runt 12 låg och myste i sängen, kollade på tv och lyssnade på musik fram till klockan 16:00 typ. Jag gick och la mig igen även fast jag egentligen skulle åka till bredäng men jag orkade verkligen inte så jag gick och la mig i badet igen och somnade där. Gick och sov i sängen tills jag gick upp och fixade mig och mötte Lovisa i älvsjö. Vi gick och köpte naturgodis sen gick vi hem till henne och kollade på Se upp för dårarna sen satt vi vid datorn. Jag gick och mötte Mattias i älvsjö runt 01:00 sen gick vi hem till mig.

Söndag; Vi vaknade 13:00 och han gick för kanske en timme sen. Jag har inga planer för dagen, Egentligen måste jag in till stan men klockan är redan för mycket så det får bli någon annan dag. Nu ska jag kolla på tv och bara ta det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0