Utvecklingssamtalet..

.. gick väl okej , inte så mycket att klaga på egentligen men jag brukar nästan aldrig vara nöjd efter mina samtal.
Kanske har för höga krav på mig själv? , nja knappast.
När jag kom hem gick jag och Lovisa på en promenad , härligthärligt.

På torsdag åker Mattias till skåne , eller ja han rättare sagt flyttar dit kan man säga..
Känns riktigt jävla tufft och jag kommer sakna han sjukt mycket, men vi ska väl klara av att hålla igång relationen även fast vi är mer än 50 mil ifrån varandra. Frågan är bara hur länge man orkar utan att bli orolig över hur den andra känner och hur man ska kunna lita på personen. Men jag hoppas det blir bra för jag älskar verkligen denhär killen!

Nej nu ska jag springa på toa.
Puss&Kram
Ida

I Love U , you freak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0