Operera bort mina halsmandlar tack?

Jag har räknat ut att sen i augusti har jag haft svullna halsmandlar/feber/nackspärr/ont i halsen/snurrig, 7 gånger!
Om inte mer.. Jag är så jävla trött på mina halsmandlar att jag skulle kunna sticka kniven i dom , jag lovar det skulle göra mindre ont än vad dom gör just nu.
Idag mår jag lite bättre , jag har ingen feber längre och kan svälja lite bättre.
Det enda posetiva med detta är väl att man går ner lite i vikt , hahah. Eftersom man kan ju verkligen inte äta någonting!
Igår fick jag i mig en falukorvsbit och typ 10 makaroner på hela dagen + ett glas vatten.
Idag har jag faktiskt fått i mig lite kalas puffar , wihuu!
Inatt sov jag 14 timmar nästan , helt otroligt.
Jag skulle egentligen vara med Mattias idag men det blir det ingenting av , får träffa han när jag e frisk igen eftersom han inte vill bli smittad , fast jag skulle inte heller vilja bli smittad av nått sånthär.
En sak till , jag HATAR mina grannar..
Dom börjar spela SKITHÖG musik halv 8 på morgonen när man ligger och sover, igår morse mådde jag så jävla dåligt att jag började gråta när jag hörde musiken för dom har på hög bas och det bara dunkar i huvet. Jag orkade inte heller resa mig upp och dunka i golvet utan lät det vara tills jag fick nog och stampade så hårt jag bara kunde men inte fan slutade dom.
Sen igår kväll runt 22:30 börjar dom spela lika hög musik igen, det enda jag vill göra är att sova men självklart vaknar jag tack vare dom, jag började stampa i golvet men inget resultat jag roppade på mamma och bad henne stampa i golvet men inget resultat där heller , tillslut slänger Kid en cd skiva i deras fönster och då äntligen blir det tyst! trodde jag..
Runt 23:00 började dom bråka istället , jävla fittor säger jag bara!
Sen imorse spelar dom självklart musik igen .
JAG VILL INTE VAKNA TILL SPICE GIRLS OKEJ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0