Om gårdagen

Det var skola för min del för första gången på hela veckan *läskigt*.. HAHA nejdå.
Kommer inte ihåg om något speciellt hände.
Efter skolan följer Kate med mig hem , vi sjunger singstar hon van men det var nära ! 5-6 blev de till henne.
Guitar hero körde vi också och där vann jag överlägset typ 20-2?
Vi åt även kladdkaka, Kinder ägg och glass , eller ja hon åt faktiskt nästan upp allt! den glupska jäveln!
Hon gick runt 7 och då kom Mattias , vi kollade på hokey , eller ja han gjorde. Frölunda-Luleå var det och Frölunda vann om ni är intresserade av hokey. Jag fick även en till skrattattack av att han sa "Kanon Kul".
Jag fick en när kate sa "svip" i onsdags med , man märker stort att jag varit sjuk ett tag.
Han gick hem runt halv 12. Då gick jag och la mig direkt.

Puss&Kram
Ida

Kommentarer
Postat av: Kate

när du skällde ut gott och blandat påsen och jag skrattade så att jag la mig på golvet?

2009-03-13 @ 16:57:18
URL: http://blondinenochbrunetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0