Nationella&musikprov+utvecklingssamtal

Igår satt jag och tränade ganska mycket på Musik provet och jag kunde faktiskt det mesta idag! Duktiga mig.
Gick ut efter jag hade pluggat klart och sen gick jag hem och skulle egentligen träna mer , men det slutade med att jag sms:a med allt för många människor om allt för många problem så jag blev ledsen och orkade inte mer.
Råkade somna på extra madressen medans jag hade datan på och webb med mattias , smarta mig!

Idag var det även nationella muntligt i engelska , jag tror det gick okej. Jag pratade och det är vär huvudsaken?
Vi får se hur det gick när resultaten kommer sen.
Jag ska snart ha utvecklingssamtal också , allt på en och samma dag?.
Hoppas på att det kommer gå bra men man vet aldrig.

Nu ska jag faktiskt återigen plugga och denna gång blir det med Öga&Öra.

Puss&Kram
Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0