Monopol & Slutet av titanic

Igår var jag med Alex , Mattias och Kate. Vi skulle ju spela monopol men det tröttnade vi på rätt så snabbt.
Sen satte vi på Titanic men vi kollade bara på slutet för det är de som är bäst.
Sen gick vi hem till Kate och hämtade hennes linsgrejer sen hem till mig igen fast Alex och Mattias gick till Mattias sen efter mer än en timmes väntan kommer dom och då har kate redan somnat. Sen vaknar hon men somnar igen.
Sen somnar Alex också sen efter ett tag sover vi alla.

Jag orkar inte skriva mer , måste städa rummet innan mamma kommer hem .

Puss&Kram
Ida

Kommentarer
Postat av: Kateeee

NU FÅR DU FÖR FAN TA OCH SLUTA SNARKA, JAG KAN FAN INTE SOVA

2009-03-07 @ 14:41:30
Postat av: Ida

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

2009-03-07 @ 15:32:17
URL: http://aabsolutidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0