Lördagen

Det blev inger bloggande igår för att jag kände att jag inte orkade berätta ,
Men igår vaknade jag upp hos Lovisa eftersom jag hade sovit där sen går jag hem och fixar mig sen beger jag mig mot farsta för en fika med Rosita och sola solarium , det blev inget solarium för min del för att jag solade i fredags.
Jag och Rosita hade det trevligt , satt och pratade om problem&killar och även om roliga saker , men när man inte ses så ofta så blir det ofta prat om hur man mår och problem! Men det är sånt bästavänner är till för.
Runt halv 3 åkte jag mot Richard och var där tills typ 6 någongång.
Kom hem och gjorde ingenting typ, Mattias kom runt halv 2 inatt och sov här.
Sen gick han hem runt 1 någongång och jag gick på promenad med Lovisa . Nu måste jag börja plugga inför ett prov imorgon så vi hörs.

Puss&Kram
Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0