Lördagen

Igår åkte jag till Rosita somsagt , dit kom även George,Clive,Omar och Patrik vi gjorde inget speciellt.
Jag tog sista bussen och var hemme runt 20 i 1 , mötte Mattias i älvsjö runt 1 och så gick vi hem till mig.
Han sa att han inte skulle sova hos mig men det slutade med att han somnade först i min säng.
Jobbig som han är ska han ta allt täcke så jag tog ett eget och sen på morgonen ska han ta upp all plats så jag lägger mig på madrassen på golvet , tillslut orkar jag inte sova mer så jag går upp och äter frukost och så och sen la jag mig brevid Mattias igen och väckte han för att han var så tråkig. Han gick kanske runt halv 3 eller något.

Jag måste verkligen börja plugga känner jag och jag e sjukt sugen på godis men jag orkar inte gå och köpa det.
Kanske ska träffa Rosita sen , men vi får se , klockan är redan så mycket.

Puss&Kram
Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0