JAG HAR TRÅKIGT

Okej förlåt, men helt ärligt jag har så SJUKT tråkigt. Trodde att det skulle vara skönt att sitta ensam hemma instängd på sitt rum en fredagskväll eftersom att jag dom senaste veckorna har haft helgerna fulla! men icke..
Kanske ska vara med Lovisa senare ikväll när hon kommer hem från pojken sin. Och jag kan säga att jag LÄNGTAR!
Tänk om hon skriver att hon inte kan sen , helt ärligt så skulle jag börja gråta för så tråkigt har jag! Och inga planer för morgondagen har jag heller , herregus säger jag bara. Eller jo kanske skulle kolla på Amandas match för att der var SÅ länge sen jag träffade henne, typ när vi spelade match mot varandra?
Jaja det kan bli så ibland , det känns konstigt för vi brukade vara med varandra hela tiden förut men man glider isär sorligt nog.
Kate gör så att jag har mindre tråkigt det är bra!


I brist på annat får ni några gammla bilder att roa er själva med!





Kommentarer
Postat av: Anonym

jag brukar pulla till dina bilder i din blogg

2009-03-13 @ 20:05:09
Postat av: Ida

Fett kul att jag vet vem du är också.



"svip"svip"

2009-03-14 @ 00:39:19
URL: http://aabsolutidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0