Jag glömde en sak..

.. Igår när jag och kate var i affären började vi prata om att det skulle vara pinsamt att köpa tamponger och bindor.
SÅ får jag något litet ryck och skriker ut - MEN VADÅ DET ÄR INTE PINSAMT ATT KÖPA TAMPONGER OCH BINDOR!.

Senare för att förklara för kate att hon måste kolla på mig när hon pratar med mig för att jag ska förstå att det är mig hon pratar med ..

Jag går fram till godishyllan och börjar skälla ut en godispåse, egentligen skulle jag "skälla" ut kate.
Men jag undrar verkligen vad människorna tänkte som var 5 meter ifrån när jag står 10 cm från en godispåse och skriker högt!
Detta resulterade i att kate ligger på golvet och asskrattar.


Jag pinsam?
- nej då inte alls..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0