IG here I come!

Jag skulle ha pluggat på provet som vi har imorgon men när jag skulle ta fram boken hittar jag den inte!
Så det blev så att jag somnade i sängen med magont och sov fram till 7 då mamma tvingade upp mig för att äta lite mat.
Kate försöker förhöra mig på Andra världskriget nu men jag säger bara att jag inte vet för det är ju sant!
Herregud vad jag kommer få IG på dethär provet , jag har varit sjuk 2 veckor av dom 4 vi har hållit på med det här så jag har lite att skylla på iaf.
Just nu sitter jag i sängen och har ont i magen(ovanligt?) och ont i halsen.
Om jag inte går till skolan imorgon kommer alla tro att jag skolkar men jag är faktiskt sjuk, men samtidigt måste jag reda ut lite grejer också så jag måste nästan gå. Men vi får se hur jag mår imorgon.

Puss&Kram
Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0