Ida - Hej idag är jag sur för att Måns inte vann!

Smeknamn: Mongo
Bor: Solberga
Arbete: -

FAVORIT
Färg:
Blått&Gult
Plats: stockholm in my <3 
Drog: Choklad
Fordon: nej men palla?
Film: Vet int
Djur: Katt
Affär: vet icke
Serie: desperate housewives
Café: brukar inte hänga på cefé
Skor: mina gröna lätt!

BRUKAR DU
Titta på dig själv i spegeln:
varje dag
Gnälla: haha oh ja
Skrika: jupp
Sova: varje dag där med
Drömma mardrömmar: händer då och då
Drömma sexdrömmar: näe (a)
Försöka vara annorlunda: nej
Klä dig i svart: jao
Hata folk: nej det e bara slöseri med kraft
Lita på folk: ja

NÄR
Åt du senast:
runt halv 8
Läste du en bok senast: "läser" Anne frank nu..
Var du på konsert senast: ja du , ingen aning
Köpte du något senast: hm, jag vet int
Kysste du någon senast: Torsdags
Svor du senast: När La bläääää vann
Sjöng du senast: Idag
Klagade du senast: Idag när äckel malena vann
Är det sommar: om några månader

Vem
Saknar du:
ingen just nu
Rörde dig sist: Kate typ
Kysste dig sist: Mattias
Gjorde dig riktigt glad senast: Kate
Fick du sms från senast: Kate

HAR DU
För många vänner:
 nej då
Någon annan psykisk sjukdom: nej
Färgat håret: ja
Brutit några ben: nej
Några piercings: jupp
Nårgra tatueringar: nej
Egen dator: ja
Gjort bort dig rejält: jo tack
Bra självförtroende: njae
Kysst någon: ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: ja
Varit kär: ja

HUR
Går du:
titta efter själv
Svarar du i telefonen: hallå?
Driver du tiden: Data&Musik
Mycket pengar har du:  jag e pank
Tjänar du pengar: jag har mitt barnbidrag
Bäddar du sängen: nästan varje dag
Ofta diskar du: aldrig
Ofta städar du: en gång i veckan typ
Går det på jobbet: har inget jobb
Många stör du dig på: inte många
Ofta träffar du din familj: varje dag
Mycket äter du: normalt , men folk klagar på att jag äter lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0