Fredag morgon

Då var det fredag igen , sköööööönt! Hela den här helgen ska jag vara ensam hemma med pappa eftersom mamma och Kid drog till Luleå imorse, dom ska nog snart gå på flyget tror jag. Och eftersom det bara är pappa hemma kommer det innebära att jag inte ska vara mycket hemma. För vad ska man göra med han liksom?

Kvällens planer är att kolla på bio med Kate , Kenny begins ska det bli! Sen ska hon sova här.
Imorgon tror jag att jag ska träffa Rosita sen kanske sova där , fårse hur det blir med det.
På söndag får jag se vad jag hittar på , har lust att träffa Mattias det var ju ett tag sen, men han kanske inte vill träffa mig då vem vet!.

Nej nu ska jag slänga på mig jackan och skorna och gå till skolan.
Vi hörs senare!
Juste en grej till, Idag är det en månad sen jag och Mattias blev tillsammans. Fan vad snabbt det gått.

Puss&Kram
Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0