"Det här fettet är skönt"

Jag och kate vaknade runt halv 9 idag och vi satte oss och spelade super mario. Det gick inte så bra för kate , men här har du mästaren!.
Jag har sminkat och klätt på mig klart och nu väntar jag bara på kate , sen ska vi åka mot västertorpshallen och kolla på handboll.

Senare idag ska jag vara med Rosita , vi får se vad vi hittar på och om jag sover där för jag kanske ska vara med Mattias också. Vi får se helt enkelt.

Gårdagen var najs och jag och Kate hade det trevligt. Vi kollade ju på Kenny stjärnkrigare. Och så skulle vi egentligen ätit ute med , fick pengar av pappa för att han e så lat. Men det slutade med att vi hoppade av i västberga och åt på donken.
En mellan pommes och vatten blev de bara för mig , var så sjukt mätt efter popcornen på bion.
Nej nu ska vi snart gå , ha det bra , kanske skriver senare.

Puss&Kram
Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0