Det är en tunnel utan ljus

Hur ska man göra om man inte vet? jag vet inte vilket håll jag ska välja. Jag vet inte vad som kommer bli det bästa. Hålla fast eller släppa taget ,det är de som är frågan? Jag kan inte förneka att jag kommer gråta när du försvinner men om det är ditt val så är det de. Det finns inget att göra åt saken. Jag visste att det fanns en chans. Och någonstans inom mig kände jag att de kunde bli såhär. Lixom hallå det är Ida persson vi prata om nu. Allt negativt verkar hända mig , utan att jag gör något för att förkäna dom. Men jag börjar bli van , jag börjar förstå att det kanske är såhär mitt liv ska vara ? Men samtidigt förstår jag , hur ska någon kunna älska mig när jag inte ens älskar mig själv? Det är jobbigt att erkänna för sig själv att man inte duger som man är , det orsakar bara smärta och tårar men den känslan har jag försökt hålla borta i flera månader nu och visst jag har mått bättre men det är alltid något som ligger och skaver , något som jag måste ta itu med. 555..555..555..555..555..555.. Hur ska jag klara det här utan att gå sönder totalt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0