Bättre tider, here I come!

Idag var det en kort skoldag , slutade halv 1 och då åkte jag och Lovisa till midsommarkransen för att sola solarium.
Ska snart in till stan och shoppa lite hade jag tänkt så jag måste sminka mig men jag orkar faktiskt inte egentligen menmen det måste väl göras.
Det hände en rolig sak i skolan, Innan lektionen vi skulle prata om våra böcker så säger han att jag ska följa med han ut ur klassrummet , jag trodde självklart jag skulle få världens utskällning eller något men så säger han ,
- jag har en bra sak att berätta
- jaha okej säger jag.
- Du fick VG på dom nationella proven i engelska
- :O är mitt uttryck och jah säger bara , vah aahh jahaa.

Jag fick typ världens chock verkligen + att han säger att jag verkligen inte får berätta det för någon för han har inte rättat klart alla proven utan han ska göra det först. Och dom inne i klassrummet hör när han säger att jag inte får säga till nån så dom blir nyfikna självklart.
Så ska han gå och kopiera några papper och han ba - Ida följ med mig ( bara för att jag inte skulle berätta ) Så berättar han att han blev jätte glad när han såg det och att han hade världens smile på läpparna. Men han sa även att han skulle köra stenhårt med mig frånochmed nu så jag e skit glad samtidigt som jag e skitskrajj! men vi får se hur mitt slutbetyg ser ut sen!

Nej nu ska jag börja fixa mig.
STORA pussar&Kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0