4 mars 2009

Dagen började med SO i 80 långa minuter. Vi hade världens konstigaste vikarie , när han pratade viskade han typ och han brydde sig inte om att vi pratade , men lite fick jag gjort iaf.
Sen var det Engelska och den lektionen var inte kul , det började med att jag höll på att svimma och la mig ner på bänken och då säger min lärare arg - IDA och jag ba - aah vaahh `? Fattar typ ingenting .
Sen känner jag hur jag verkligen måste spy! Men det känns så långt till dörren och jag vill inte springa ut ur klassrummet men tillslut var jag tvungen. Sen var jag inte mer mera på den lektionen , efter det var det rast och då kunde jag vila lite haha. Sen var det NO i 2 timmar och där höll vi på med ögat och örat och det gick bra.
Jag och Lovisa hittade också kroppsdelar från barn.. hahah nej då men vi undersökte dom olika gångarna mellan NO salarna och hittade en frys full med organ, Skit äckligt var det , har film på det men vet inte hur man lägger in dom så det var ju lite synd.
Sen sista lektionen var INT , där gjorde jag lite engelska för att ta in det jag missat under lektionen.

Efter skolan går jag och kate hem till mig och vi tränar på musikprovet tillsammans , jag har en ny favoritlåt och det är , Orff - Caramina Burana! Kate spelade även in när jag "dansade" till den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0