You make my day

Jag mötte upp Rosita i älvsjö istället så åkte vi till långsjön och badade lite snabbt eftersom jag hade brottom hem för att vi hade gäster. Efter att jag ätit och varit lite social går jag ut och möter lovisa sen går jag hem till Mattias.
Senare gick vi till mig och var där en stund sen åkte vi och badade , eller ja , jag badade han var en liten badkruka som skulle klaga på allting men tillslut doppade han iaf sig. Sen åkte vi och mötte Lovisa i älvsjö sen åkte vi till a-lunden och snackade lite sen gick jag hem och nu sitter jag här.
Imorgon ska jag upp tidigt för att jag ska till Lovisas land så jag får lägga mig rätt så tidigt idag.. Vi får se hur det blir med de!. Och då kommer det kanske inte bli något bloggande på ett par dagar för jag ska hem till kate sen direkt efter och vet inte om jag kommer orka blogga då. Men vi hörs någongång.

Puss&Kram
Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0