Town

Ska snart dra in till stan med Michelle A. Måste köpa hårfärg nu eftersom utväxten börjar synas för mycket , och nu är äntligen vårt badrum klart! 7 veckor tog det..
Sov hos mattias inatt , gick upp vid halv 7 imorse för att han skulle jobba. Gick hem åt frukost gick sen och la mig igen och sov till 16:00!
Igår var jag och Lovisa och badade i långsjön och det var faktiskt väldigt skönt. Lite kallt i början men sen var de ingen fara. Hoppade från ett "berg" gjorde vi också , jag trodde vi skulle dö men det gjorde vi inte som tur var.
Nu ska jag väl hitta på något vettigt att göra tills Michelle är klar.
Vi hörs!


Jag måste också erkänna att jag saknar skolan lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0