Ska man kalla det en paus?

Jag har så ont i ögonen för att jag gråtit så mycket. Har nog inte gråtit så här mycket på flera år, helt seriöst.
Ni alla som läser det här tänker säkert , dumpa honom!
Men grejen är att ni vet inte allt och ska därför inte uttrycka er. Och jag tänker inte berätta allt heller.
Men jag kan ju berätta att han sa det själv vilket bevisar att han e mogen nog att stå för vad han gjort och vill vara ärlig mot mig. Och han ångrar det.
Jag var ju ute och träffade honom för en stund sen , jag vet inte vad jag känner. Jag lämnade tillbaka armbandet där det stog mattias. Inte för att det är över mellan oss utan att jag måste få tänka utan att någon kretsar runt om som påminner om han , det kommer bara bli jobbigt. Så jag valde att lämna tillbaka det helt enkelt.
Nu behöver jag bara tid att tänka , han har ju trotts allt haft sex med en annan tjej, Dock när han var full men det är samtidigt sex med en annan. Jag kanske ska försöka sova lite nu , det känns lite bättre efter att ha fått pratat med han och sen kate. Kate du gjorde så jag orkade med dom här timmarna!

Och mattias om du läser det här;
Jag vet att du själv inte tycker du ska få en till chans , och att jag ska hata dig.
Men det är svårt att hata en person man samtidigt älskar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0