Helgen

Ja nu ska jag kanske ta och berätta om min helg som varit eftersom jag varit väldigt dålig på att göra det.

Fredag; Gick på bio med Älsklingen och såg My Bloody Valentine , den var bra och läskig! Efter det åkte vi hemmåt och träffade Kid , hans tjej och hennes kompis Nicole. Och vi bestämde oss för att gå till donken. Sen gick vi hem och jag och Mattias skulle ha springtävling då och jag fick världens försprång men han tog mig ändå. Kanske borde träna på att springa snabbare iaf det kommer en våldtäktsman? Fast jag sprang faktiskt barfota. Sen kom vi hem runt 02:00 och jag somnade ganska snabbt.



Lördag;  Vaknade tidigt för att Mattias skulle iväg. Gick hem till Kate sen åkte vi in till stan och gick runt och letade efter saker till balen , så nu är allt klart! Efter det åkte vi till globen och där hittade vi ett par jätte fina ballonger som vi köpte.
Efter det åkte vi hem.

När jag kom hem bytte jag om och sen gick jag till Lovisa. Vi åkte in till stan medans vi väntade på att vi skulle möta Michelle och Emma. Och jag kan säga att vi gick VÄLDIGT långt. Men fan så kul vi hade! Jag gick och skrattade åt ordet Gå och Lovisa skämdes, Sen gick jag och komenterade alla olika saker jag såg och så gick vi och sjöng. Jag hittade även en fin ballong som satt på en cykel som jag tog. Sen gick vi till Vasaparken tror jag och lekte lite där. Hahah. Sen åkte vi och mötte Emma och Mini. Dom skulle till Tanto först men dom hade inte sakt varför så när vi såg anledningen var vi inte taggade på att vara där. Så möter vi Felicia och hon säger att vi ska följa med dom till Långholmen och först tänker vi , varför inte? men sen så orkade vi ändå inte så vi åker hem. Mattias mötte mig utanför mig och så går vi upp till mig.



Söndag; Vaknade upp brevid älskling. Runt 3 mötte jag Lovisa och vi åkte in till stan idag igen. Gick till djurgården , satt där och solade och lyssnade på musik sen gick vi in mot stan igen. Och åkte hem. Mattias kom till mig på kvällen igen och han sov här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0