Hej då 9a!

Sista dagen med 9a var idag. Det känns faktiskt ganska surt.
Även fast man inte varit vänner med allt och alla och haft sina faighter så kommer man ändå sakna klassen.
Klassen med 64 IG:n , klassen som alltid var sämst på allt. Men vafan vi överlevde iaf 9an och det borde vi ha en jävla massa applåder för. Jag kan lova att ingen av lärarna trodde att vi skulle klara av detta år med det gjorde vi.
Och nu är allt över.. Men samtidigt början på något nytt.
Idag hade vi niornas lunch och jag var tyvärr tvungen att gå tidigare för att jag skulle gå till vårdcentralen , menmen imorgon blir det troligtvis som en avslutningsfest och det innebär att jag ska bli FULL!
Hahah fan som jag längtat , tro det eller ej! Inte för att jag vill bli full , men jag vill veta hur jag är när jag väl är det.
Nog snackat om det , nu ska jag hämta glass från frysen.


Vi hörs kanske senare!

Kommentarer
Postat av: Kate

Hahah Idas nya liv som alkis startar from imorgon :D

2009-06-08 @ 21:20:27
Postat av: Ida

HAHAHA neeej då

2009-06-09 @ 14:48:29
URL: http://aabsolutidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0