förhållanden

Handlar det om att bli sur över att man inte gjorde en smilegubbe eller att man glömde ett hjärta? Handlar det om att acceptera att den ena varit otrogen. Handlar det om att stanna i ett förhållande när man ändå inte är kär? Handlar det om att jämt och ständigt bråka?

Nej , det handlar om att älska varandra och att accpetera och respektera den andra personen. Att vara trogen och visa att man vill vara med varandra. Att kunna lita på varandra är nog det största med att vara i ett förhållande. Man kanske inte behöver lita på personen 24/7 , det är klart att man tvivlar ibland men man måste ändå kunna lita på personen mer än vad man tvivlar på den.

Jag blir ledsen när jag hör hur personer i min närhet blir svikna av dom som dom verkligen älskar.
Så skärp er killar och visa för era flickvänner att ni verkligen förtjänar dom!



( Jag syftar inte på mig och mattias nu , verkligen inte! Utan det handlar allmänt om förhållanden. )

Kommentarer
Postat av: Kate

Jag håller med dig!! Men ibland får man komma ihåg att det inte bara är killarna det är fel på, tjejer kan vara lika idiotiska som killar :)

2009-06-10 @ 10:40:11
Postat av: Kate

Jag håller med dig!! Men ibland får man komma ihåg att det inte bara är killarna det är fel på, tjejer kan vara lika idiotiska som killar :)

2009-06-10 @ 10:40:22
Postat av: michelle

jag tror faktiskt att det handlar om mig !

2009-06-10 @ 12:20:44
Postat av: Ida

Det handlar inte om dig, det är allmänt! Det handlar om mycket av vad jag själv hört och sagt.

2009-06-10 @ 16:55:11
URL: http://aabsolutidaa.blogg.se/
Postat av: Ida

sett*

2009-06-10 @ 16:55:35
URL: http://aabsolutidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0