00:00

Sitter och väntar på att klockan ska bli 23:45 så att jag kan röra mig mot älvsjö och möta upp min lilla pojkvän. Lixom vad gör man inte för kärleken?, Nej då han skulle faktiskt klara av att gå till mig från älvsjö men det skadar aldrig med en liten promenad på kvällskvisten , eller vad säger ni?
Just nu sitter jag och diskuterar med kate om att jag vill börja spela handboll igen och hon med. Så vi funderar på i vilket lag, och det lutar lite mot hammarby. Även fast vi båda är Aik:are , men framför dom kan vi aldrig visa oss igen.. hahaha.
Men det återstår att se vart vi hamnar i höst , först måste vi se till att vi har tid med att spela handboll eftersom vi ska gå i Brännkyrka.. ( årets skämt , där har man väl hur mkt tid som helst till annat? ).
Jaja nu ska jag inte trötta ut er mera.

C yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0