Jippiyojippiyeah

Okej jag får skärpa mig , jag sover bort halva dagarna helt seriöst. Det här sommarlovet tror jag inte jag gått upp innan 14:00 någon dag. Och alla har börjat klaga på det så det får väl bli dags och ställa klockan på 11:00 framöver!
Lycka till att komma upp då säger jag bara.
Vad ska man hitta på en solig dag som denna då? , Jo jag och massa andra people ska till något berg och chilla galet och grilla och ha det mys.

Och jag vill bara tacka älskling för att han kom och hämtade mig inatt , älskar dig massor!
Sen åkte vi hem till honom låg och pratade en stund och så sen somnade vi på golvet för att det var så varm i hans säng!

Puss&Kram
Ida


Bilder från iger när jag var i långsjön med ett par männiksor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0