Usch för sprit..

hahah ja.. Jag som sa att jag aldrig skulle dricka sprit.

Det blev inget badande igår eftersom det började regna , istället drog jag och Rosita hem till Johan där han och Mattias var, inte min mattias utan en annan som jag kallade Findus hela kvällen. Iaf så började vi dricka lite där , Jag och Rosita satt och delade på en Öl i början men sen fick jag ett sms som gjorde mig så sjukt arg och besviken att jag nästan drack upp hela ölen själv. Vi satt ute på terassen och hade det mysigt och spelade poker, det gick ju sådär. Sen kom någon micke också och vi gick in och satte oss för att det började regna och dom skulle börja spela något ölspel och självklart var ju jag på! , det borde jag inte vart kan jag tala om. Då drack jag jäger miester eller vad det heter blandat med pepsi och FYFAN vad vidrigt kan jag tala om. Det första spelet gick jävligt bra för mig , jag behövde bara dricka en enda gång på typ 20 möjliga men när det kom till det andra spelet blev de lite jobbigare och tredje var väl värst. Jag fick kort nummer 10 och det betydde vattenfall , då missuppfattade jag allt och hällde i mig hela mitt glas och efter det var det kört. Eller först hade vi sjukt kul. Alla skrattade åt mig när jag ramlade och inte med mig som dom sa att dom gjorde!. Sen gjorde jag så alla började dansa typ. Sen gick jag och Rosita ut för att ta frisk luft och då kommer killarna ut och micke sätter sig brevid mig och jag lutar mig mot han för jag känner hur det börjar snurra. Sen när vi sitter där och han håller om mig känner jag hur jag verkligen måste spy. Så jag reser mig upp går några meter och spyr som en gris. Sen kommer Findus med ett glas vatten till mig sen går jag och rosita hem. Det var iaf trevligt i början!! alltid något.

Nu sitter jag här , bakfull och lite ledsen för jag vill träffa mattias men han ska typ till västerås.. Det ska jag med men jag skulle hellre velat vara med han men nu är det som det är..

Kommentarer
Postat av: Kajsa

hm känner igen det där när man säger att man inte ska dricka och sen blir det så ändå :/

2009-07-07 @ 09:22:55
URL: http://twolives.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0