Raggare för evigt!

Ja som jag nämnde lite kort i det andra inlägget så skulle jag ju till västerår igår. Och dit åkte vi hela familjen plus Kids tjej. det var rätt så boring där , stå i kö i typ hundra år är inte kul. Sen skulle jag gå och möta Mattias och Alex och då fick jag gå låååångt. Så nu har jag fler skavsår än vad jag hade innan. illa! När jag äntligen mötte dom gick vi och satte oss på några stenar för att vila lite då kommer det en kille och rånar mattias på hans halsband. han ville ha pengar&mobil med men han sa att han inte hade något med sig. Så han ryckte bort halsbandet istället. Inte bra.
Sen gick vi och anmälde de till polisen som var i närheten så förhoppningsvis får han tillbaka det.
Sen gick vi mot bilen och åkte den långa vägen hem. Eller den e väl inte så jätte lång men det känns som det när man sitter 7 personer i en bil. Vi lämnade av Alex i kallhäll sen åkte vi hem och typ sov.
Mattias gick för några timmar sen och då började jag städa rummet plus min garderob , fyfan vad jobbigt säger jag bara. Men nu är det iaf avklarat. Ska vara med mattias senare tror jag eller så ska jag till Richard. Vi får helt enkelt se!

Puss&Kram
Ida



Pappas tröja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0