Mallorca

Tankte bara uppdatera lite och tala om att jag lever fortfarande , aven fast jag hade solsting igar och spydde och madde skiiiiiit daligt sa ar det battre idag som tur ar. idag har det varit kanske runt 35-40 grader i skuggan utan moln. sa man har nastan dott i solen men det ar anda harligt. ringde aven alskling och pratade med han ett tag eftersom min mobil fortfarande e out of order sa jag har ingen mojlighet att smsa. Efter det blev mitt humor lite battre. Jag saknar sverige faktiskt och alla dar hemma. Men det borjar bli lite lattare att koppla av nu aven fast mobilen e dod. forts hade jag ju varsta paniken hahah.  Nu ska jag snart ga till richard och patricia tror jag sen upp till rummet och sova. Ha det sa kul i sverige. PUSS


Miss you baby!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0