"äru körd i skann eller"

Ja som sagt gick jag och mötte Mattias igår och sen satte vi oss på en busshållsplats och luffade ett tag och pratade. Sen gick vi vidare hem till han och bestämde oss för att se en film , det blev en skräck film The hunting in conneticut eller vad den nu heter. Och jag kan bara säga att den var skiiiiiiiiiiiiiit äcklig. Tillochmed mattias ville sluta se på den men icke sa jag, jag kallade honom mes även fast jag själv satt med ett täcke över ögonen. I slutet av filmen höll jag på att börja gråta med försökte dölja det men det gick ju inte så bra, så nu har man fått höra mattias säga det hela morgonen. Jaja sånt får man väl ta! Sen sov vi på golvet inatt med, när vi vaknade imorse satte vi oss och kollade på tv sen efter några timmar gick jag hem och ska snart träffa Rosita, vi får se vad vi hittar på.
Skriver senare.


Bild från inatt.
Haha fråga inte vad grisen gör på bilden , internskämt.
Bilden är tillänglad Kate!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0