Torsdag

Idag bestämde jag kate och michaela att vi skulle ta sovmorgon och mötas klockan 12. Det känns skönt.
Jag ska snart resa mig upp ur sängen och äta frukost , senare sminka mig och klä på mig sen runt 11 kommer Kate hit.
Nu fick jag ett sms av Michaela att hon inte kan följa med för att hon mår dåligt , Krya på dig tjejen.
Och Lovisa och Gino ni får också krya på er era "sjuklingar" hahah.
DÅ blir det bara jag och Kate men det ska väl funka det med! Jag och kate bestämde oss för att vara tjocka efteråt och äta på Burger King. Vi får hoppas att jag inte spiller ut colan denna gången.
Nej nu måste jag upp och käka frukost , kanske skriver innan jag drar eller när jag kommer hem

Puss&Kram
Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0