rruubbrriikk

Godermorgon.
Jag skulle egentligen vart hos min sjukgymnast nu men jag åkte dit sen precis innan jag ska gå in känner jag att jag verkligen inte pallade så jag tog bussen hem igen . Ja jag vet jag är inte normal men man måste leva upp till sin familj Right ?
Idag ska jag och Lovisa kanske spela Laserdoom om hon får pengar av hennes päron , hon har tjatat om det skit länge nu så jag får väl ge mig och köra det med henne hahah.
Nu ska jag plocka bort min disk sen kolla på tv .

Puss&Kram
Ida


Kommentarer
Postat av: Kate

UPPDATERA NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUE

2009-01-18 @ 16:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0