osocial

Morfar och hans fru är här och jag orkar verkligen inte vara social så jag sitter inne på mitt rum med Tvn på och datan i knät , ett av mina nyårslöften borde nog vart att vara lite mer social menmen.
Morfar verkade inte gilla min piercing , men vem bryr sig.. Inte jag !
Han sa inte något men han är en sån person som inte gillar sånna saker.
Idag ska jag inte heller göra något och det är faktiskt superskönt kanske tar en promenad med Lovisa ikväll om hon kommer hem tidigt annars får man vara onyttig och sitta hemma och glo på ännu mer tv .
Jag tror min tv kommer brinna upp snart , den har stått på nästan hela tiden under 3dagar.
Mitt "lag" eller vad man ska kalla det är ju på cup och jag har ingen aning om hur det gått så kanske ska ta och slänga iväg ett sms till Louise om jag orkar .
Nu fick jag ett mail av Linnea , säkert om lördag så det ska jag läsa men vi hörs.

Puss&Kram
Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0