min far är konstig

Min pappa är riktigt konstig!
Vet ni vad han gjorde när han var liten ?. Om det kom för mycket smör på hans nattmacka som han gjorde kastade han den i väggen. Hur jävla dum får man vara ?
När jag hörde de kunde jag inte sluta garva, så jävla kul men min pappa har alltid varit konstig och kommer alltid att vara.

Just nu sitter jag och kollar på den allra sista skivan av Anna Pihl , det är lite sorligt faktiskt men jag tror jag överlever.
Jag har drukigt 2 koppar kaffe och ätit 2 till apelsiner , det känns som om min mage kommer sprängas av koffeinet och dom sura apelsinerna , hoppas det inte är farlig ( hahah ).
Jag har sån jävla överskottsenergi idag så det inte är klokt och jag vet inte vad jag ska göra åt saken.
Hjääälp mig ? dagen är snart slut men det är ändå jobbigt.
Nu ska jag fortsätta kolla på Anna Pihl det är lite spännande faktiskt vi hörs.

Puss&Kram
Ida

Kommentarer
Postat av: Kate

HAHAHAH älska din pappa ! ahahahhaha

2009-01-06 @ 17:41:16
URL: http://blondinenochbrunetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0