gomorn i stugan

Godmorgon!
Idag var det skola igen och dagen börjar med svenska klockan 08:30 och då kommer vi säkert träna inför nationella som är på tisdag och torsdag och jag håller tummarna för att jag ska klara det!
Stackars mig som går ända till 16:00 idag men det är bara att härda!
Ikväll ska jag på resturang med the family , vi har bokat bord på nån skit dyr resturan klockan 22:15 , asså fattar ni ? kvart över 10 hur fan ska jag överleva och inte äta innan !!!! Men Richard fyller ju år då ska det ju alltid vara så perfekt..
Jag får väl bara stå ut även fast jag absolut inte har någon lust!

Nu ska jag sätta på mig mina fina coola gröna skor och möta lovisa i apelsinlunden.
Puss&Kram
Ida


Grattis på 27-års dagen ditt cpbarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0