är man midre värd för att man inte dricker?

Jag har tänkt på en sak och tänkte ännu mer på det när Kate skrev ett inlägg i
hennes nya blogg Katylicious.blogg.se om grupptryck och alkohol .
Om man inte dricker verkar man vara en tönt typ? och ingen vill ha nått med personen att göra.
som tex på nyår när jag chattade med en killa på msn och han frågade om jag ville komma och förkröka hos han och jag svarade att jag inte drack .. Då får jag inget svar tillbaka .
som om att man är mindre värd och får inte komma och umgås ändå.
Jag förstår inte mig på detta . ett till exempel i 8an när nån kille i min klass skulle ha hemma fest och jag frågar varför han inte frågade om jag skulle komma så svarar människan - men du dricker ju inte..?
Men OCH? kan man inte få vara lite social bara för att man inte dricker.




Tillbaka till verkligheten.
Idag ska jag inte göra ett skit , fortsätta titta på sista boxen av Anna Pihl ( hhaha )
Jag har ju fått en ny tv , wihuu så Kate fick min gamla som jag nog kanske nämnde i ett annat inlägg.
Så man måste ju testa hur bra den fungerar , alltså genom maraton.
Nu har jag missat ett helt avsnitt av Anna Pihl så nu måste jag sluta

C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0